Ανέκδοτο με ηθικό δίδαγμα

Περπατάει ο ποντικός στη ζούγκλα, και ακούει κλάματα. Κάνει έτσι, και βλέπει τον ελέφαντα στη μεγάλη λακούβα. Είχε πέσει μέσα, και δε μπορόύσε να βγει.
"Βοήθεια, θα πεθάνω εδώ κάτω" φώναζε ο ελέφαντας.
"Σταμάτα φίλε μου, πως κάνεις έτσι? Εγώ είμαι εδώ. Θα σε βγάλω", του λέει ο ποντικός.
"Αχ, σώσε με σε παρακαλώ" κλαψουρίζει ο ελέφαντας.
"Περίμενε, κι έρχομαι να σε βγάλω" λέει ο ποντικός.
Πάει σπίτι του, ανοίγει το γκαράζ, βγάζει την Porsche, μπαίνει μέσα και φτάνει στη λακκούβα.
Δένει ένα σκοινί στον προφυλακτήρα, πετάει την άλλη άκρη κάτω, και λέει στον ελέφαντα: "Δέσε το στη μέση σου να σε τραβήξω".
Δένεται ο ελέφαντας, κανει μιά με πρώτη ο ποντικός, βγάζει τον ελέφαντα έξω.
"Αχ, σ' ευχαριστώ, μου έσωσες τη ζωή, πως να στο ανταποδώσω" κλπ λέει ο ελέφαντας.
"Έλα μωρέ, τι φίλοι είμαστε, δε τρέχει τίποτα", λέει ο ποντικός.
15 μέρες αργότερα, ακούει ο ελέφαντας κλάμματα στο δάσος. Πάει προς τα εκεί, τι να δει: Είχε πέσει ο ποντικός στη λακκούβα και δε μπορούσε να βγεί.
"Βοήθεια, θα πεθάνω εδώ κάτω, σώσε με σε παρακαλώ" φώναζε ο ποντικός.
"Σταμάτα φίλε μου, θα σε αφήσω εγώ εδώ?" λέει ο ελέφαντας.
Κατεβάζει την προβοσκίδα του στο λάκκο, και λέει στον ποντικό:
"Πιάσου πάνω της να σε βγάλω έξω".
Πιάνεται απ τη προβοσκίδα ο ποντικός, και τον τραβάει έξω ο ελέφαντας.


Ηθικόν δίδαγμα:
Άμα την έχεις μεγάλη, δε χρειάζεσαι Porsche.

3 σχόλια:

  1. Δεν ξερω πως τυχαινει και κανω το πρωτο ποστ του μηνα, ειχα κανει 2 Οκτωβρη, τωρα 2 Νοεμβρη, αντε τα λεμε παλι 2 Δεκεμβρη!
    Μαλιστα τωρα κανω και σχολιο σε ποστ μου, μιλαμε η γραφικοτητα εχει βαρεσει κοκκινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι αλήθεια λοιπόν αυτό που λένε ότι τα ταξίδια στο εξωτερικό σου ανοίγουν νέους ορίζοντες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστουμε για το σχολιο. Μακαρι να μας ξαναρθεις.