Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα εφημερίδας παρουσιάστηκε πτώση των κερδών, προ φόρων, της (Ανωνύμου) Εταιρίας από 64,9 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο του 2008 στα 48,2 εκατ. ευρώ για το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Αιτία η μείωση των πωλήσεων κατά 1,46% που οφείλεται σε πτώση της κατανάλωσης.
Και κάθε υγιώς σκεπτόμενος επιχειρηματίας, ο οποίος όπως είναι φυσικό, έχει επενδύσει λεφτά, με στόχο το κέρδος στο μέλλον, θα προβληματιζόταν και θα αναζητούσε λύσεις για να αναστραφεί το κλίμα, με δύο ενδεχόμενα σενάρια:
- ή αύξηση των τιμών
- ή προσπάθεια για αύξηση της κατανάλωσης εκ νέου
Αντίθετα όμως, ανακούφιση και ελπίδα θα πρέπει να προκαλεί η ανακοίνωση, πως μειώθηκε η κατανάλωση, έστω και ελάχιστα, και να εκληφθεί ως ένδειξη για το ότι κάτι αλλάζει και οι πολίτες αρχίζουν να συνειδητοποιούν. Γιατί όταν πρόκειται για την ΕΥΔΑΠ, τον φορέα διαχείρισης των υδάτινων αποθεμάτων για την αττική, ζητούμενο είναι (εδώ και χρόνια) η μείωση της κατανάλωσης του νερού, και όχι η αύξηση.
ερώτημα:
Σε αυτή την περίπτωση η Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. οφείλει να συμπεριφερθεί όπως κάθε άλλος ιδιωτικοποιημένος, πρώην κοινωφελής, οργανισμός;
υπενθύμιση:
- μιλάμε για ένα βασικό και αναγκαίο για τον καθένα αγαθό,
- που δεν το παράγει κάποια εταιρία αλλά βρίσκεται στη φύση,
- και δεν υπάρχει σε άπειρη ποσότητα αλλά απαιτείται συνετή διαχείριση.
θα είχε ενδιαφέρον αντίστοιχα ερώτημα σχετικά με επιχειρήσεις παραγωγής ενέργειας και αύξηση ή μείωση της κατανάλωση.
ΑπάντησηΔιαγραφή(ή και γενικότερα με στόχους αύξησης της κατανάλωσης)