Ημερολόγια Πολιτικών

Ισως να είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου. Όλα πάνε τέλεια, βάσει σχεδίου.

Δεν περίμενα ποτέ να είναι τόσο εύκολο, ούτε περίμενα να προχωρήσουν όλα τόσο αρμονικά προς το όφελος και το συμφέρον μου.

Χτες το πρωί που ξύπνησα είχα το προαίσθημα ότι κάτι καλό θα μου συμβεί. Αλλά τόσο φοβερά νέα δεν τα έβλεπα ούτε και στα πιο τρελά και απλησίαστα όνειρα μου, τα οποία πάντοτε πίστευα οτι θα παραμείνουν όνειρα.

Βέβαια όλα πρέπει να συνεχίσουν να κυλάνε ομαλά, διότι έγινε μεν η αρχή - και όπως ξέρουμε ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός - αλλά για να τα καταφέρω πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα.

Τί έγινε λοιπόν χτες? Δεν τα μάθατε, προκηρύχτηκαν βουλευτικές εκλογές. Πώπω τύχη. Άντε ντε δεν τον αντέχω άλλο αυτόν τον Καραμανλή. Στον λαιμό μου έχει κάτσει. Τόσες φορές μου έχει κλείσει τον δρόμο προς τον προεδρικό θώκο.

Καιρός μου, λοιπόν , να φτάσω και εγώ στην τίμια θέση που κάθησε και ο πατέρας μου ο πολυαγαπημένος.

Σήμερα , παρεπιμπτόντως, γιορτάζει και όλος ο ελληνικός λαός, εκτός από τους πολύ φανατικούς καραμανλικούς. Μόνον αυτοί δεν είναι σήμερα ευτυχισμένοι, αλλά με προβληματίζουν λίγο διότι πολύ δύσκολα θα καταφέρω να τους καταβάλλω. Αποτελούν ομολογουμένως έναν ιδιαιτέρως δύσκολοκατάβλητο αντίπαλο.

Αλλά θα τα καταφέρω...

Σήμερα εκτός από τον Ελληνικό λαό, πανηγυρίζει και το Πασόκ. Σαν σήμερα πριν κάμποσα χρόνια, ο - ένας από τους λίγους άξιους πολιτικούς αυτού του τόπου - Ανδρέας Παπανδρέου, ίδρυσε το κόμμα το οποίο κατα τα φαινόμενα θα κερδίσει τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Αχ τι καλά!!! Καλά μου τα έλεγε ο πατέρας μου, ο άξιος αυτός πολιτικός άνδρας και πρωθυπουργός, ότι μετά τον Καραμανλή θα αναλάβεις εσύ την πρωθυπουργία αυτού του Κράτους, όπως είχε κάνει και εκείνος πριν 2 δεκαετίες.

Θα τα καταφέρω...

Δεν μένει πολύς καιρός, για να αναλάβω εγώ!!! Εγώ!!! Ποιός θα μου τό ' λεγε???

Μετά τον Ομπάμα στην Αμερική ήρθε και η δική μου σειρά να κυβερνήσω ένα δυτικού τύπου κράτος. Το Ελληνικό.

Όλα σήμερα έγιναν σύμφωνα με το δικό μου συμφέρον. Αν κάποιος μπορεί να αναφωνήσει ότι είναι ο νικητής της ημέρας μόνο εγώ μπορώ να το κάνω αυτό.

Ε ναι λοιπόν, Θα γίνω πρωθυπουργός. θα γίνουν όλα όπως μου τα έλεγε ο πατέρας μου...

'' Κορούλα μου, Ντόρα, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε, κάποια μέρα θα γίνεις πρωθυπουργός... Γκούντου Γκούντου ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστουμε για το σχολιο. Μακαρι να μας ξαναρθεις.